Friday, 5 June 2009

Vai priekšvēlēšanu reklāmas pārliecina?
Dzīve LV pilsētās, novados un pagastos ar š.g. 24 nedēļu būs citāda. Sabiedrības kopīgais noskaņojums un politiskās uzticības kapitāls rezultēsies pašvaldību vēlēšanu iznākumā. 
Šobrīd, dienu pirms galīgās politiskās izšķiršanās gribas jautāt ''Kādi mēs esam? Vai esam gana stipri un racionāli vai esam masa ar ko viegli manipulēt?''
Daudzas partijas, kas RD strādājušas līdz šim, ir izvēlējušās uzrunāt vēlētājus caur iebiedēšanu. Piem. ''Uz ko tēmē SC ?'', ''Kurš gan cits?'' utt. Turklāt to pavada milzīga reklāmsolījumu atspoguļošanas intensitāte medijos. Visapkārt valda solījumu izkliegšanas troksnis. Ir partijas, kas spēlē uz visu banku un to var saprast, jo  batjkām, jūrmalgeitas shēmotājiem un mākoņvīriņiem ir hroniska vajadzība pēc varas, kā instrumenta savas un sev pietuvināto labklājības nodrošināšanai.  
Ir cerība, ka līdz šim pie varas esošo partiju reklāmu veidotais troksnis izraisīs pretēju efektu - pārliecinās balsot par citiem, tiem, kas pret korupciju un par citādu politiku.
Reklāma vienmēr pārliecina: pirkt vai nepirkt!  

No comments:

Post a Comment